Garnier Moisture Bomb Sheet Mask

                                     Garnier Moisture Bomb  Tissue Mask  





     Γειά σας! Σήμερα, την ώρα που θα έπρεπε να διαβάζω για την εξεταστική, αποφάσισα να κάνω την πρώτη μου  'κανονική' ανάρτηση στο blog, σχετικά με μια μάσκα που τους τελευταίους μήνες έχει γίνει πολύ γνωστή σε όσες ασχολούνται  κατά τι παραπάνω με την ομορφιά. Είναι η Moisture Bomb Tissue Mask από την Garnier.  
   Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω αυτή τη μάσκα, ωστόσο την πρώτη φορά δεν κατάφερα να την εφαρμόσω σωστά κι ήταν άβολη άρα δεν την κράτησα όσο έπρεπε, κλπ, κλπ γιατί αυτή η μάσκα είναι η πρώτη sheet mask που χρησιμοποίησα ποτέ. 
     Αλλά τώρα που την ξαναπήρα, ήμουν πιο ώριμη, πιο σοφή και γνώριζα καλύτερα, άρα η αποστολή στέφθηκε με επιτυχία. 
      Η μάσκα κοστίζει 1.98 στα πιο πολλά καταστήματα και θα την βρείτε σχεδόν παντού. Είναι μιας χρήσης, είναι δερματολογικά ελεγμένη, και στοχεύει σε εντατική ενυδάτωση, μείωση των ρυτίδων και στην ενίσχυση της λάμψης. Ισχυρίζεται ακόμα ότι 1 μάσκα ισοδυναμεί με την χρήση ενυδατικού σέρουμ για 1 εβδομάδα.  Είναι εμποτισμένη με υαλουρονικό οξύ, εκχύλισμα ροδιού και ενυδατικό σέρουμ.
 Εγώ δεν έχω ρυτίδες, ούτε πολύ ξηρό ή θαμπό δέρμα. Ωστόσο είχα μια έξαρση από σπυράκια ( για τα δικά μου δεδομένα, καθώς δεν έχω προβληματικό δέρμα) και όταν το ξεπέρασα το δέρμα μου είχε ξεφλουδίσει σε κάποια σημεία σε συνδυασμό με το τόσο αναθεματισμένο κρύο που έχει. Οπότε θεώρησα ιδανικό να ξαναδοκιμάσω αυτή τη μάσκα. 
  Αυτή τη φορά εφαρμόστηκε πανεύκολα,και έχω και μια φωτογραφία που την φοράω αλλά προτίμησα να μην την αναρτήσω για το καλό μου.
   Μετά από 15 λεπτά περίπου λοιπόν την έβγαλα και έκανα μασάζ με τα υπολείμματα στο πρόσωπο και το λαιμό μου, όπως συνιστούν οι οδηγίες. 
  Πραγματικά, αυτή τη φορά το δέρμα μου ήταν ΠΑΡΑ πολύ ενυδατωμένο. Ούτε καν υπήρχαν ξεφλουδισμένα σημεία στο δέρμα μου πια, και ήταν και πάρα πολύ ομοιόμορφο το χρώμα ( ενώ έχω κοκκινίλες γενικά) και ήταν και πιο φωτεινό! 
      Συμπερασματικά: θα την ξανααγοράσω σίγουρα, μια και είναι αρκετά οικονομική, και νομίζω ότι δεν χάνετε και τίποτα να την δοκιμάσετε. Αν θέλετε μάλιστα στο site της garnier μπορείτε να κάνετε ένα τεστ που παρέχει και να δείτε αν σας ταιριάζει. Βέβαια αν έχετε κάποιο δερματολογικό πρόβλημα, να συμβουλευτείτε σίγουρα πρώτα τον γιατρό σας. 
  xxx, 
Μάγδα 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις