The One With The Summer Haircare


                   Αύριο αρχίζει ο Αύγουστος. Και τι έρχεται τον Αύγουστο; Ο κολιός και οι διακοπές για σας τους ανθρώπους που μένετε σε πόλη που δεν βλέπει θάλασσα ούτε για ζήτω και δουλεύετε κανονικά. Και τι σημαίνει καλοκαιρινές διακοπές; Ήλιος, θάλασσα, αλάτι,χλώριο και κατά πάσα πιθανότητα συσκευές θερμότητας και προϊόντα styling. Εγώ, όμως, ήρθα την κατάλληλη στιγμή με 4 συμβουλές για τα μαλλιά τις οποίες ακολουθώ. 
      1.Μια σούπερ ντούπερ ενυδατική μάσκα μαλλιών.
   Σε ένα μπολάκι θα ανακατέψετε 1 κ.γ ελαιόλαδο,1 κ.γ λάδι καρύδας, 1 κ.γ καστορέλαιο και 1 κ.γ από την μάσκα ή την μαλακτική σας. Μπορείτε να αυξήσετε ή να μειώσετε την ποσότητα ανάλογα με το μήκος των μαλλιών σας. Την αφήνετε όση ώρα μπορείτε, και ακόμα καλύτερα τυλίγετε τα μαλλιά σας σε μια πετσέτα ή σκουφάκι μπάνιου και μετά λούζεστε κανονικά.
2. Το πιο ενυδατικό σαμπουάν.
 Το Aussie Miracle Moist Shampoo είναι ένα σαμπουάν λίιιγο τσιμπημένο για τα γούστα μου, που μυρίζει ωστόσο τσιχλόφουσκα και είναι τόσο ενυδατικό που δεν χρειάζεστε ούτε μαλακτική μετά, χωρίς να βαραίνει τα μαλλιά καθόλου. Μέχρι τώρα είναι το καλύτερο σαμπουάν που έχω πάρει και δίπλα είναι μια τύπου tangle teezer χτένα της Aussie που δίνανε δώρο στα VMA.
3.Η αμπούλα της Pantene.


  Αν θες μια γρήγορη περιποίηση για να έχεις πολύ γρήγορα και εύκολα πολύ μαλακά μαλλιά, μην ψάχνεις άλλο. Στα Hondos Center πωλούνται και μεμονωμένες για περίπου 1.50 ευρώ ή σε πακέτα με 5 ευρώ. Πραγματικά την λατρεύω. Μυρίζει τέλεια και πάντα κάνει τα μαλλιά μου πολύ απαλά, λαμπερά και λεία.
             4. After.
Το αγαπημένο μου καλοκαιρινό τιπ είναι να βάζω μάσκα στα μαλλιά μου μόλις βγω από τη θάλασσα ή την πισίνα και να την αφήνω έτσι μέχρι να λουστώ. Αυτό βοηθάει πολύ στο να μην αφυδατώνονται τα μαλλιά μου από το χλώριο ή το αλάτι.
            
               Καλές βουτιές!
xxx, 
Μάγδα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις