The time I dyed my hair red

                       
     
                 
                       Είμαι πάρα πολύ κότα όσον αφορά τις βαφές μαλλιών. Συγκεκριμένα, μέχρι να βγάλω άσπρες τρίχες δεν θέλω να κάνω τίποτα που να επηρεάσει το φυσικό χρώμα και την ποιότητα των μαλλιών μου. Ήθελα όμως πάρα πολύ να κάνω έστω και μια μικρή αλλαγή. Και τότε, θυμήθηκα!
      Πριν λίγο καιρό, η L'Oreal λανσάρισε κάποιες βαφές μαλλιών σε έντονα χρώματα, δηλαδή μπλε,μωβ,πράσινο, και πάει λέγοντας. Έχουν μια σειρά που είναι σε μορφή σπρέι και κρατάει μέχρι να λούσεις τα μαλλιά σου, μόνιμες βαφές,σετ για να δημιουργήσεις ombre και balayage στα μαλλιά σου, και ημιμόνιμες βαφές οι οποίες ξεβάφουν μετά από 5-7 λουσίματα, ανάλογα με την ποιότητα των μαλλιών σου.
        Εγώ λοιπόν, πήρα αυτή την τελευταία, που ονομάζεται L'Oreal Colorista Washout. Για να χρησιμοποιήσεις αυτές τις βαφές είναι καλύτερα να έχεις ξανθά φυσικά ή βαμμένα μαλλιά. Αλλά κι όσες έχουμε καστανά μαλλιά έχουμε επιλογές, απλά το αποτέλεσμα δεν θα είναι το ίδιο με τη φωτογραφία. Κάποιες από τις βαφές δείχνουν πως βγαίνει το χρώμα σε καστανά μαλλιά. Εγώ που ήθελα να τα κάνω κόκκινα για παράδειγμα κι έχω καστανά μαλλιά, χρησιμοποίησα τη βαφή Orange Hair. Στα ξανθά μαλλιά βγαίνει πορτοκαλοκόκκινο, στα δικά μου βγαίνει σκούρο κόκκινο.
           Η εφαρμογή είναι πανεύκολη, και μέσα στο κουτί με τη βαφή έχει φύλλο οδηγιών και 2 ζευγάρια γάντια μιας χρήσης. Μπορείτε να κάνετε ανταύγειες, ombre, να βάψετε μια τούφα ή και όλο το κεφάλι, αρκεί να βάφετε πάντα δυο δάχτυλα κάτω από τη ρίζα. Δεν πρέπει ποτέ να βάψετε τη ρίζα με αυτές τις βαφές. Γιατί δεν ξέρω, αλλά όλοι έτσι λένε.
             Αυτά που θα χρειαστείτε είναι περίπου 1-1μιση ώρα από το χρόνο σας, καθρέφτη, γάντια, κλάμερ για να χωρίσετε τα μαλλιά σας,σκουφάκι μπάνιου και παλιές πετσέτες και μπλούζες για να μη λερώσετε τα κανονικά σας ρούχα και πετσέτες.
    Από κει και πέρα είναι πολύ απλό. Παίρνετε μια ποσότητα από τη βαφή και απλά το απλώνετε στην τούφα που θέλετε να βάψετε. Όταν τελειώσετε, τυλίξτε τα μαλλιά σας με το σκουφάκι του μπάνιου και αφήστε το για 25-30 λεπτά. Μετά, θα πρέπει να ξεβγάλετε τη βαφή μόνο με νερό. Θα ρίχνετε νερό μέχρι το νερό που να τρέχει να είναι διάφανο. Ακριβώς επειδή το ξέβγαλμα είναι μόνο με νερό, προτείνω να κάνετε αυτή τη δουλειά μια μέρα αφού έχετε λουστεί, ώστε να μην πρέπει να λουστείτε την ίδια ή την επόμενη μέρα. Μετά από αυτό, εγώ σας προτείνω να ισιώσετε τα μαλλιά σας γιατί η βαφή δείχνει πιο έντονα σε ίσια μαλλιά. 
          Ανάλογα με το αν έχετε λεπτά μαλλιά, ίσια, σγουρά, ξηρά, ή ήδη βαμμένα, εξαρτάται και η διάρκεια της βαφής. Όσο πιο λεπτά και λεία είναι, και ειδικά αν είναι τα φυσικά σας μαλλιά, τόσο λιγότερο κρατάει. Εγώ τα έβαψα μιάμιση βδομάδα πριν πρώτη φορά και όταν ξεθώριασε λίγο τα ξαναέβαψα για να τελειώσει η βαφή. Τώρα έχει ξεθωριάσει αρκετά αλλά όχι εντελώς. 
         Δεν επηρέασε καθόλου ούτε το χρώμα ούτε την ποιότητα του μαλλιού μου, και μάλιστα η βαφή είναι κάπως σαν conditioner.  
           Κλείνοντας, είναι πολύ ενδιαφέρον να πειραματιστείς με αυτές τις βαφές. Προτιμώ το φυσικό μου χρώμα προσωπικά, αλλά και πάλι μου άρεσε πολύ αυτή η διαδικασία. Γι'αυτό και κάποια στιγμή θα πάρω και την μωβ βαφή της σειράς. 
   xoxo


Μάγδα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις