Colourpop First Impressions/Review (in gr)


     


     Ας πούμε ένα παραμύθι.
Μια φορά κι ένα καιρό, το μακρινό 2014, στο μακρινό Los Angeles
δημιουργήθηκαν τα Colourpop. Οι δημιουργοί της colourpop, αποφάσισαν η εταιρεία τους να έχει μόνο ηλεκτρονικό  και όχι φυσικό κατάστημα, να είναι φιλικά προς όλα τα πορτοφόλια και ακόμα πιο φιλικά προς όλα τα ζωάκια. Και έτσι, ξεκίνησαν μια πολύ επιτυχημένη εταιρεία καλλυντικών, της οποίας κάποια προϊόντα κατέληξαν, ανάμεσα σε πάρα πολλά άλλα μέρη, σε μια μικρή, ασήμαντη, πόλη κοντά στην Αθήνα, την Νέα Μάκρη, στο συρτάρι μιας ασήμαντης κοπέλας, η οποία στον ελεύθερο της χρόνο αγοράζει καλλυντικά με το τσουβάλι. 

Κι αυτή είμαι εγώ, και τώρα μπορούμε να πάμε να δούμε τι αγόρασα. 
Αρχικά, να σας πω ότι όταν παρήγγειλα εγώ τα colourpop είχαν γενέθλια και έτσι είχαν πολλές προσφορές και δωρεάν μεταφορικά σε όλο τον κόσμο. Έφτασαν στο κατώφλι μου μέσα σε 10 μέρες σχεδόν και ήταν όλα σώα και αβλαβή. Εγώ παρήγγειλα 3 σκιές από την σειρά super shock, ένα super shock highlighter και 3 ultra matte lips. Μου κάνανε επίσης δώρο ένα mini ultra satin lip. (<3) 
Γιατί αναφέρω τόσα ονόματα? Γιατί ανάλογα με τη σειρά, αλλάζει πολύ η υφή των προϊόντων. Πιο συγκεκριμένα, οι τα προϊόντα της σειράς super shock είναι τα πιο διάσημα της εταιρείας γιατί είναι σκιές και πούδρες προσώπου όπως ρουζ και highlighter σε μια μορφή σαν μους. 
   Ας αρχίσω με τις σκιές.


Επέλεξα τις αποχρώσεις hammered, boy band και weenie (η οποία θεωρείται best seller) .  Αυτές οι σκιές, απλώνονται είτε με το δάχτυλο, είτε με ένα επίπεδο, συνθετικό, πυκνό πινέλο, σαν αυτά που χρησιμοποιούμε για το pigment ή το glitter. Και έχω να πω μόνο θετικά. Δουλεύονται πάρα πολύ εύκολα, έχουν φοβερή απόδοση, δεν θρυμματίζονται καθόλου, έχουν απίστευτη διάρκεια και φοβερά χρώματα. Μόνο η hammered η οποία έχει πιο χοντρό glitter μέσα θρύβεται ελάχιστα. Αλλά η μητέρα μου τη λάτρεψε, γιατί της άρεσε το χρώμα, τη φοράει σε ένα λεπτό με τέλεια εφαρμογή, και διατηρείται τέλεια από τις 7 το πρωί που βάφεται ως τις 11 που ξεβάφεται. Κοστίζουν 5 δολλάρια η κάθε μία.

Τα swatches είναι με ένα πέρασμα και βλέπετε πόσο έντονα γράφουν. Η μοναδική μου συμβουλή είναι να ψάξετε εικόνες για τα χρώματα κι εκτός του site γιατί πάντα στις φωτογραφίες μπορεί να υπάρχει μια απόκλιση, ειδικά στα κραγιόν.



Και από δω τα κραγιόν. Είναι όλα ultra matte εκτός από το london fog που είναι ultra satin αλλά δεν φαίνεται στη πιο κάτω φωτογραφία. Και γενικά, δεν είναι γυαλιστερό, απλά είναι λιγότερο ξηρό στα χείλη, κι έχει μια πιο βελούδινη υφή. Μοιάζει αρκετά με ένα κλασσικό ματ κραγιόν. Από αυτά έχω ένα και μόνο παράπονο. Φορτώνουν ποολύ προϊόν. Εμένα δεν με ενοχλεί και τόσο, αλλά γενικά, θα ήταν καλύτερα αν δεν φόρτωναν τόσο πολύ. Πάντως τα απλώνω πολύ εύκολα, και τα nude χωρίς περίγραμμα κιόλας, και είναι πολύ άνετα στα χείλη. Έχουν πολύ καλή διάρκεια, εννοείται με το φαγητό φεύγουν λίγο στο κέντρο, αλλά δεν έχω συναντήσει ούτε ένα υγρό κραγιόν που να μην το κάνει. Όμως, τα ultra matte δεν αφήνουν αποτυπώματα στα ποτήρια και στα μαχαιροπίρουνα, ούτε στα φιλιά. Η μητέρα μου συγκεκριμένα, έχει πάθει πλάκα με το speed dial και το φοράει σχεδόν κάθε μέρα. Το ultra satin δεν είναι και τόσο ασφαλές.

Κοστίζουν 6 δολλάρια το ένα.
 Και τέλος, το super shock highlighter.

 Ομολογώ ότι μ' αυτό και με την weenie έχω πάθει απλώς έρωτα. Είναι εξαιρετικό! Είναι το μόνο προϊόν λάμψης που μου δίνει ακριβώς αυτό που θέλω, μια γυαλάδα σαν να είναι το δέρμα μου από μόνο του τόσο λαμπερό. Φαίνεται τόσο φυσικό και όμορφο! Και μάλιστα, με αυτό το προϊόν άρχισα να βάζω γυαλάδες και το πρωί, γιατί δεν ανησυχώ ότι θα φαίνεται σαν μου πέταξαν γκλιτερ στη μούρη με τον ήλιο! Και έχει και εξαιρετική διάρκεια και απόδοση όπως όλα. Το τοποθετώ είτε με τα δάχτυλα είτε με ένα mini σφουγγαράκι τύπου beauty blender.

Κοστίζει 8 δολλάρια.
 Αυτά λοιπόν για τα colourpop. Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό ποστ!
xxx, 
Μάγδα





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις