The One With My Garbage




Εγώ λοιπόν, ξεκίνησα να γράφω εδώ μόνο και μόνο για να μπορώ να κάνω τέτοιου είδους ποστ. Οπότε, αν σας ενδιαφέρει να δείτε ποια προϊόντα τελείωσα και τι πιστεύω γι' αυτά, ξέρετε τι πρέπει να κάνετε!

 Αρχικά, τελείωσα και ξανά αγόρασα τον αφρό καθαρισμού της Apivita με ελιά και λεβάντα για πρόσωπο και μάτια. Ως τώρα, είναι το καλύτερο καθαριστικό προσώπου που έχω πάρει!Περιέχει 92% φυσικά συστατικά, καθαρίζει πολύ καλά το δέρμα μου, και αφαιρεί ακόμα και το μακιγιάζ του προσώπου και των ματιών και μυρίζει υπέροχα!


                       

Το micellar της Bioderma το αγόρασα με προτροπή της δερματολόγου μου και είναι αλήθεια ότι για το πρόσωπο είναι εξαιρετικό και σαν ντεμακιγιάζ και σαν τονωτική λοσιόν, γι'αυτό και το έχω ξανά αγοράσει. Για τα μάτια όμως δεν μου αρέσει καθόλου γιατί βάφω συχνά και έντονα τα μάτια μου και γιατί θέλω να χρησιμοποιώ κάτι με λάδι ώστε να θρέφει τις βλεφαρίδες μου. Οπότε, για το ντεμακιγιάζ των ματιών μου είμαι πιστή στο λάδι καρύδας, αλλά για το πρόσωπο είναι τέλειο!
 Αυτό το scrub της bioten ήταν πολλά υποσχόμενο. Η Bioten είναι μια εταιρεία για κάθε βαλάντιο, με φυσικά συστατικά και με πολύ καλά προϊόντα, ειδικά για το σώμα. Ε, εδώ μου τα χάλασε. Μυρίζει πάρα πολύ ωραία, είναι για λιπαρά/μικτά δέρματα με μέλι και κόκκους από κουκούτσι βερίκοκου. Οι κόκκοι,όμως, ήταν πάρα πολύ λίγοι και δεν είδα καμία διαφορά στο δέρμα μου ούτε κι καταλάβαινα να κάνει απολέπιση. 
 Άλλη μια πρόταση της δερματολόγου ήταν η μάσκα της Helenvita από την σειρά Acnormal. Είναι μια μάσκα για λιπαρά και ακνεϊκά δέρματα με σαλικυλικό οξύ που είναι ό,τι πρέπει για ακνεϊκά δέρματα, μέλι μανούκα και εκχύλισμα ιτιάς. Οι οδηγίες ήταν να την χρησιμοποιώ εναλλάξ με μια κρέμα και να την αφήνω όλο το βραδύ. Δεν θα έλεγα ότι με βοήθησε ιδιαίτερα, όμως. 
Οι μάσκες με ροζ και πράσινη άργιλο από Apivita, ωστόσο, βοήθησαν πολύ. Τις χρησιμοποίησα με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή όλο το βράδυ. ( δεν σας συμβουλεύω να κάνετε το ίδιο. Αν θέλετε να το δοκιμάσετε, κάντε ένα τεστ σε ένα μικρό σημείο του προσώπου σας και δείτε αν αντιδρά το δέρμα σας ή ρωτήστε το δερματολόγο σας.) Παρατήρησα,λοιπόν, ότι με αυτές τις μάσκες το δέρμα μου το επόμενο πρωί ήταν πιο καθαρό και τα σπυράκια ξεραίνονταν πολύ πιο γρήγορα, και δεν μου δημιούργησαν ούτε αλλεργία, ούτε ξηρότητα ούτε τίποτα. Είχαν σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα, ίσως η πράσινη άργιλος να ήταν λίγο πιο ισχυρή, και σίγουρα θα ξανά αγοράσω το σωληνάριο.
Ε, εδώ δεν θα επεκταθώ. Σας έχω ξαναγράψει εδώ. Πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα την ξανά αγοράσω, ειδικά αν την πετύχω σε έκπτωση, και σας προτείνω να κάνετε το ίδιο. 
 Δεν ξέρω αν μπορείτε να βρείτε πουθενά αυτό το προϊόν, αλλά αξίζει να πω δυο λόγια. Η μητέρα μου δουλεύει στη Σιβιτανίδιο, που είναι ουσιαστικά ένα Τεχνικό Λύκειο με πολλές ειδικότητες και μεγάλη αναγνώριση. Εκεί έχει και αισθητικούς, οι οποίοι δημιουργούν προϊόντα και τα πουλάνε σε ένα bazaar στο σχολείο, από όπου αγοράζει κάθε χρόνο η μητέρα μου κάποια πράγματα. Φέτος αγόρασε 2 lip balm και αυτό το ξηρό λαδάκι με άρωμα πράσινο μήλο, για τις ξηρές περιοχές του σώματος. Τα σούφρωσα και τα 3, και αυτό το λάδι το λάτρεψα! Έχει απίστευτο άρωμα και το χρησιμοποιούσα για να ενυδατώσω το επωνύχιο. Και ειλικρινά, τα νύχια μου και το δέρμα των χεριών έδειχνε απίστευτα περιποιημένο όσο το χρησιμοποιούσα!
 Κάτι που δεν μπορώ να πω για αυτή κρέμα χεριών από Essence. Είτε την έβαζα είτε όχι ήταν το ίδιο, και μου θάμπωνε και το μανικιούρ.
Μου το πρότεινε ο φαρμακοποιός για τα πολύ σκασμένα χείλη μου. Δεν ξέρω την εταιρεία, πάντως κόστισε γύρω στα 4 ευρώ, είναι ιδανικό και για την μύτη και όταν το εφαρμόσετε νιώθετε μια πολύ ωραία, δροσερή αίσθηση, σαν να απλώσατε μέντα, και ανακουφίζει πολύ το τράβηγμα από το σκάσιμο. Είναι πολύ ενυδατικό, ακριβώς  σαν να βάζατε ας πούμε,  βαζελίνη.

Ένα προϊόν που δεν θα μπορούσα να δείξω τελειωμένο είναι η μπάρα απολέπισης rub rub rub από τα Lush με θαλασσινό αλάτι. Είναι πολύ ιδιαίτερο προϊόν. Το τρίβετε όπως είναι επάνω στο σώμα σας, στο ντους σε καθαρό δέρμα. Μύριζε παραμυθένια, έκανε πολύ καλή απολέπιση, ΑΛΛΑ. Είναι ακριβό ( το πήρα στην Ελβετία 6 φράγκα), διαρκεί δεν διαρκεί 10 χρήσεις, και μου προκάλεσε λίιιγη φαγουρίτσα που πέρναγε όμως σχεδόν αμέσως. 


 Έχω αγοράσει 2 φόρες την πούδρα All Matte Plus της Catrice.  Κοστίζει γύρω στα 4 ευρώ. Είναι ok πούδρα, και σε πολύ καλή τιμή, αλλά δεν θα την ξαναγοράσω γιατί θέλω να δοκιμάσω καινούριες. Εν τω μεταξύ, και τις δυο φορές η συσκευασία έγινε χάλια πολύ γρήγορα.
Τέλος (επιτέλους!) αυτό το bronzer της Essence. Είχε βγει με τη σειρά Beach Cruisers που ήταν εποχιακή αλλά μπορείτε να το βρείτε ακόμα εδώ. Μυρίζει πολύ έντονα καρύδα, και είχε στη μέση έναν φοίνικα από highlighter, το γύρω γύρω ήταν ματ κι είχε ένα πολύ γλυκό καφέ χρώμα, που μπορούσε να χρησιμοποιηθεί χειμώνα καλοκαίρι,και εγώ το χρησιμοποιούσα συνέχεια στην κόγχη μου σαν μεταβατικό χρώμα. Γενικά, τα bronzers της essence νομίζω είναι ότι πρέπει. Έχουν πολύ ωραίες αποχρώσεις, είναι οικονομικά και έχουν και φοβερή, βελούδινη υφή.


Πριν κλείσω, θα ήθελα να ζητήσω μια χάρη. Αν υπάρχει κάποιος που με διαβάζει, θα ήθελα πάρα πολύ να μου σχολιάζατε α) αν θέλετε πιο μικρά τα ποστ και β) να μου πείτε τι θα θέλατε να γράψω. Θα ήθελα πολύ να μάθω ποιος με διαβάζει και να ακούσω τη γνώμη σας!

xxx, 
Μάγδα



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις