Wishlist Αντηλιακών

      Το πιο βασικό καλλυντικό του καλοκαιριού είναι το αντηλιακό. Κανονικά, πρέπει να φοράμε αντηλιακό χειμώνα καλοκαίρι ό,τι καιρό και να κάνει. Αλλά όπως και να το κάνουμε, το καλοκαίρι τα αντηλιακά έχουν την τιμητική τους. Και επειδή φέτος το δέρμα μου έχει εμφανίσει λίγο περισσότερα σπυράκια και πόρους από ότι συνήθως, αποφάσισα να βγω στο κυνήγι του ιδανικού αντηλιακού προσώπου για το δικό μου δέρμα!

    1. Αντηλιακή κρέμα προσώπου με Spf 50 από Macrovita 
Αυτή η αντηλιακή μπήκε στη λίστα μου γιατί λατρεύω όσα προϊόντα Macrovita έχω δοκιμάσει, και έτσι αποφάσισα ότι θέλω να δοκιμάσω και τα αντηλιακά τους. Οι άλλες δυο δεν με ικανοποιούσαν, οπότε κατέληξα σ'αυτή, η οποία υπόσχεται ότι ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο εγκαυμάτων,αφυδάτωσης και πρόωρης γήρανσης και χαρίζει βελούδινη αίσθηση χωρίς ίχνος λιπαρότητας.Για όλους τους τύπους επιδερμίδας.

2.Uriage Hyseac Fluide Spf 50
Από την σειρά Hyseac της Uriage έχω την ενυδατική, και είναι πάρα πολύ καλή κρέμα για λιπαρά/μεικτά δέρματα. Στους ίδιους τύπους δέρματος απευθύνεται και η αντηλιακή τους. Υπόσχεται προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία, αλλά και μείωση της υπερβολικής έκκρισης σμήγματος, ότι έχει μη λιπαρή και αόρατη υφή, είναι υποαλλεργικό, με ουδέτερο Ph και κυρίως μη φαγεσωρογόνο.

3.ANTHELIOS SPF 50+ INVISIBLE MIST ULTRA-LIGHT
Για αυτό το καινοτόμο προϊόν άκουσα από τη Lousousou την αγαπημένη και μου κίνησε το ενδιαφέρον γιατί είναι σε σπρέι κάτι που το κάνει πολύ εύκολο στην εφαρμογή, και μπορείς να ψεκαστείς και μέσα στη μέρα όπου και αν βρίσκεσαι σε πρόσωπο και σώμα.

 4. Apivita Suncare Oil Balance Face Cream Spf 30
Πρώτη φορά το είχε αναφέρει η Μάρα Σαμαρτζή και η Δανάη από το I forgot my crown, αλλά την εκδοχή της κρέμας με χρώμα. Εγώ θα επιλέξω την απλή αντηλιακή, που υπόσχεται προστασία από τον ήλιο, ματ αποτέλεσμα, ρύθμιση της λιπαρότητας και προστασία από την φωτογήρανση. 

5. Κορρές Γιαούρτι Αντηλιακή κρέμα προσώπου με Spf 50
  
Αυτό είναι το μόνο αντηλιακό της λίστας μου που όντως έχω δοκιμάσει και χρησιμοποιώ. Η μητέρα μου αγοράζει συνέχεια συσκευασίες 1+1 από το συγκεκριμένο, και έτσι δεν έχω μείνει ποτέ χωρίς αντηλιακό. Είναι πάρα πολύ ωραίο, υπόσχεται ότι είναι και αυτό μη φαγεσωρογόνο, και όντως δεν φράσει καθόλου τους πόρους και δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα.Οι μόνοι λόγοι που θέλω να δοκιμάσω  κάτι διαφορετικό είναι ότι βαρέθηκα γιατί χρησιμοποιώ το ίδιο εδώ και 3 χρόνια και γιατί το αποτέλεσμα του είναι αρκετά γυαλιστερό ( δεν θα το έλεγα λιπαρό). Εμένα δεν με ενοχλεί και πολύ, αλλά θα μου άρεσε να δοκιμάσω και κάτι πιο ελαφρύ.

Αυτά για σήμερα! Μόλις αποκτήσω κάτι από τη λίστα μου, θα σας ενημερώσω!

Καλό Καλοκαίρι!
 Μάγδα



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις