Όταν τα H&Μ έπλασαν τα δικά τους blender sponges...


Μέχρι και πέρσι την άνοιξη δεν χρησιμοποιούσα ούτε πινέλα ούτε σφουγγαράκια για να κάνω τη βάση του προσώπου μου. Το θεωρούσα κάπως περιττό γιατί εγώ χρησιμοποιώ μόνο concealer οπότε νόμιζα ότι δεν θα μου προσέφερε τίποτα κάποιο πινέλο/ σφουγγαράκι. Άσε δε, που τα beauty blenders τα οποία θα ήθελα να δοκιμάσω κάνουν 18 ευρώ τα οποία δεν διαθέτω. Αλλά τότε εμφανίστηκε μια επιστήμονας από το youtube (aka η TheGrecianSquare) η οποία μετά από μια μεγάλη έρευνα μας αποκάλυψε ότι τα H&M έχουν βγάλει σφουγγαράκια τύπου beauty blenders και είναι και πάρα πολύ καλά! 
    Και εγώ την εμπιστεύτηκα και αγόρασα το δικό μου. Το "βασικό" ας πούμε είναι το άσπρο της φωτογραφίας και αυτό που αγόρασα πρώτο. Το μωβ το βρήκα τα Χριστούγεννα, αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι υπάρχει ακόμα. Έχουν ακόμα ένα μαύρο το οποίο το θέλω πάρα πολύ. 
     Αλλά στο θέμα μας. Δεν θα μπορούσα να το συγκρίνω με το beauty blender, γιατί είμαι τσίπισα, μπορώ όμως να σας πω ότι από τότε που το πήρα δεν μπορώ να κάνω το μακιγιάζ της βάσης μου με τίποτα άλλο! Μπορεί να καλύψει μεγάλες επιφάνειες με το πίσω μέρος που είναι επίπεδο, και λεπτομέρειες όπως κάτω από το μάτι και γύρω από τη μύτη με την μύτη του σφουγγαρακίου.  Και το προϊόν που θα απλώσετε, απλώνετε πανεύκολα και πάρα πολύ γρήγορα και το αποτέλεσμα δείχνει αψεγάδιαστο και πάρα πολύ φυσικό! (Κοστίζει 3,99!!)
      Τέλος, να θυμάστε ότι τα χρησιμοποιούμε βρεγμένα και πρέπει να τα καθαρίζετε μετά από κάθε χρήση γιατί μαζεύουν πολλά βακτήρια. Τα τρίβετε πάνω σε μια μπάρα σαπουνιού τους κάνετε  και λίγο μασάζ με τα χέρια σας και τα αφήνετε να στεγνώσουν πολύ καλά.
Δοκιμάστε και πείτε μου!
xoxo, 
Μάγδα 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις