The Body Shop Himalayan Charcoal Purifying Glow Mask

                         

Μια μάσκα λανσαρίστηκε το καλοκαίρι, εγώ την αγόρασα τον Ιανουάριο και γράφω γι αυτήν τον Φεβρουάριο. Ποια να είναι άραγε?
Jk, και βέβαια ξέρετε ποια είναι, το λέει ο τίτλος και το δείχνει η φωτογραφία.
Στο ψητό.
Η μάσκα αυτή βγήκε το καλοκαίρι του 2016 μαζί με άλλες 4 και πωλούνταν (τότε τουλάχιστον) και όλες μαζί στη λογική του multi masking. Στοχεύει στον πολύ βαθύ καθαρισμό, και λέει ότι "τραβάει" τις ατέλειες, μειώνει τους πόρους και αποκαλύπτει την λάμψη του δέρματος. Επιπλέον η Body Shop χρησιμοποιεί πολύ φυσικά συστατικά, είναι vegan, cruelty free και paraben, silicone mineral oil και paraffin free.
Ενδιαφέροντα όλα αυτά, πολύ ενδιαφέροντα.
Η μάσκα αυτή λοιπόν που περιέχει κάρβουνο μπαμπού, φύλλα πράσινου τσαγιού και έλαιο ταϊόδεντρου, κοστίζει 24 ευρώ. Εγώ βέβαια, την πήρα 18 ευρώ γιατί έχω κόσμο στο δημόσιο. ( aka είχε εκπτώσεις όταν πήγα.)

Ενώ το δέρμα μου είναι γενικά καθαρό, έχω αρκετά μαύρα στίγματα στην μύτη, το μέτωπο και λίγο στο πιγούνι.
Η μάσκα μέσα είναι κάπως έτσι, μπορείτε να δείτε και τα φύλλα: 

Και έτσι είναι όταν στεγνώνει:
 
Αν και μπορεί να φανεί αποκρουστική η εμφάνιση της σε κάποιον ( όχι σε μένα, σε ένα φίλο) μυρίζει ωραία. Αφού την απλώσετε αρχίζει να στεγνώνει γρήγορα, και άπαξ και στεγνώσει, στέγνωσε. Είναι η μάσκα δενμπορωναμιλησωήναγελασωφοραωμασκα. Επίσης, προειδοποιώ άμα τη φοράτε μην είστε κοντά σε κάποιον που έχει χιούμορ. Εγώ ας πούμε προσέχω να λείπει ο αδερφός μου ή ο πατέρας μου όταν τη βάζω.
Στεγνώνει λοιπόν η μάσκα και για να την αφαιρέσετε θέλετε μπόλικο νερό. Όσο την ξεπλένετε θα κάνετε και μια απολέπιση με τα φύλλα. Επίσης εγώ ξεπλένω με κρύο νερό στο τέλος για να συσφίξω τους πόρους. Αυτό που έκανε σε μένα αυτή η μάσκα ήταν να καθαρίσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τους πόρους μου, να κάνει το δέρμα μου λείο, λαμπερό και απαλό. Δηλαδή, έκανε αυτό που υπόσχεται! Βέβαια, να έχετε υπόψη ότι οι μάσκες δρουν προσωρινά. Μετά από μια δυο μέρες το δέρμα αρχίζει πάλι να γυρίζει στην κατάσταση που ήταν περίπου. Τουλάχιστον σε μένα έτσι γίνεται. 
Κάτι πολύ σημαντικό, μετά τη χρήση αυτής της μάσκας το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνετε κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι να περάσετε το πρόσωπο σας με οινόπνευμα, γιατί αυτή η μάσκα είναι πολύ δραστική, ανοίγει τους πόρους και αν δεν τους απολυμάνετε μπορεί να μπουκώσουν και να γίνουν χειρότερα τα πράγματα. 
Συμπερασματικά, την έχω λατρέψει. Την κάνω 2 φορές την εβδομάδα, και θα ήθελα και πιο συχνά, αλλά δεν κάνει γιατί είναι πολύ δυνατή. Για μένα, αν έχετε την δυνατότητα να διαθέσετε τα χρήματα, αξίζει ακόμα και στην κανονική της τιμή, γιατί είναι πολύ αποτελεσματική και ξέρετε ότι βάζετε στο πρόσωπο σας κάτι το οποίο περιέχει πολύ καλά συστατικά.
xxx, 
Μάγδα 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις